avatar Ten blog rowerowy prowadzi mujas z miasteczka Rzeszów. Mam przejechane 62821.24 kilometrów w tym 231.83 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 30.84 km/h i się wcale nie chwalę.

2012 baton rowerowy bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy mujas.bikestats.pl

HR max:171 ( 91%)
HR avg:140 ( 74%)
Kalorie: 1593 kcal

Dobre pranie z Edkiem

Czwartek, 25 lipca 2013 · dodano: 27.07.2013 | Komentarze 0

Na początku mieliśmy boczny wiatr w plecy przez Markową, Gać, Ostrów aż do Mikulic jechaliśmy non stop ponad 40 km/h. W Mikulicach byłem troszku zawiedzony średnią liczyłem na 38 a tutaj tylko lekko ponad 35. Od Mikulic do Przeworska boczny wiatr w pysk. Z Przeworska do Tryńczy pizgało na całego na prostej ciężko było 34 utrzymać. Od Tryńczy do Dąbrówek jakiś boczny. Ogólnie jakoś nie miałem dzisiaj weny do jazdy (mało snu ostatnio, mało energetyczne jedzonko) ale jak zobaczyłem w Laszczynach że dość wysoka średnia się utrzymała postanowiłem jeszcze mocno podociskać do końca aby ja jeszcze podnieść :)
Słowa uznania dla Edka bo jak zwykle jechał mam wrażenie że na całego :)