avatar Ten blog rowerowy prowadzi mujas z miasteczka Rzeszów. Mam przejechane 62821.24 kilometrów w tym 231.83 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 30.84 km/h i się wcale nie chwalę.

2012 baton rowerowy bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy mujas.bikestats.pl

HR max:167 ( 89%)
HR avg:141 ( 75%)
Kalorie: 2087 kcal

Ambitny plan w słabych warunkach

Sobota, 20 lipca 2013 · dodano: 22.07.2013 | Komentarze 0

Jako że jechałem na grila z plecakiem i miałem nie wracać do domu postanowiłem zrobić sobie dalszą traskę. Do Tryńczy jechało się dość dobrze lekko mnie wiaterek popychał. Od Sieniawy zaczęły się schody tak cholernie wiało że momentami ciężko było jechać 30 na godzinę, przy wjeździe do lasu człowiek dosłownie na chwilkę odzyskiwał energię bo nie pizgało tym wiatrem, jak dojechałem do Tarnogrodu byłem już dobrze ujechany od tego ducia w pysk. Od Tarnogrodu chwilkę pchało ale później znowu wiatr w pysk do tego doszła jeszcze totalnie rozjebana droga łata na łacie dosłownie sito, wszystkim odradzam drogę z Tarnogrodu na Krzeszów tego nie ma nawet do czego porównać to jest masakra!!!. Od tego tłuczenia po tych dziurach niekończących się w końcu kapcia złapałem w przednim kole na szczęście jakieś 5 km przed celem to z dwoma szybkimi podpompowaniami udało mi się dojechać jeszcze bez wymiany gumy. Jak by nie ten wiatr i ta droga trening wyszedł by bardzo fajny, choć może wyszedł jeszcze lepszy niż planowałem bo się całkiem konkretnie ujechałem.