avatar Ten blog rowerowy prowadzi mujas z miasteczka Rzeszów. Mam przejechane 62821.24 kilometrów w tym 231.83 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 30.84 km/h i się wcale nie chwalę.

2012 baton rowerowy bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy mujas.bikestats.pl

HR max:163 ( 87%)
HR avg:139 ( 74%)
Podjazdy:797 m
Kalorie: 1712 kcal

Wietrznie i deszczowo

Niedziela, 28 kwietnia 2013 · dodano: 30.04.2013 | Komentarze 0

Od rana była słaba pogoda ale chciałem pośmigać po góreczkach więc postanowiłem że pojadę. Do początku wiało i leciała lekka mżawka ale mimo wszystko było w miarę sucho od Dylągówki droga już była cała morka a dalej jazda w deszczu, dlatego byłem zmuszony odpuścić sobie łopuszkę. Do Kańczugi do Łańcuta masarka mocny wiatr z deszczem w pysk (wyrazy współczucia Rzeźnik jak Ci tam na okrągło tak dyma), na podjeździe za Kańczugą przy tętnie 158 na liczniku miałem coś koło 18 km/h licznika prawie nie widziałem tak mi okularki zabryzgało, dobrze że było przynajmniej ciepło to nie zmarzłem, wróciłem upaciany jak świnia ale czego można się spodziewać jak się jedzie 40 km w deszczu