avatar Ten blog rowerowy prowadzi mujas z miasteczka Rzeszów. Mam przejechane 62821.24 kilometrów w tym 231.83 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 30.84 km/h i się wcale nie chwalę.

2012 baton rowerowy bikestats.pl

Wykres roczny blog rowerowy mujas.bikestats.pl

Na scentrowanym kole

Niedziela, 16 września 2012 · dodano: 16.09.2012 | Komentarze 0

Jakoś mi dzisiaj nie chciało za bardzo śmigać dobrze że Edka udało się namówić więc pojechaliśmy na Husów. Tam zaraz po zjeździe "łup" słyszę odgłos siadającej szprychy w mym tylnym kole. Zatrzymaliśmy się zobaczyć jak koło scentrowało okazało się że dość dobrze bo nie chciało się obracać tylko blokowało ale po zwolnieniu tylnego hamulca jakoś mieściło się w widełkach i nawet kręciło więc można było jechać. Mieliśmy jechać do Edka je nacentrować ale stwierdziłem że szkoda treningu,czasu i ogień na centrze :)). Jechało się bardzo dobrze o czym świadczy średnia tylko na zjazdach troszku pękałem się bujać ponad 60 bo jednak wachlowało trochę.